Planeta Shanghai – nightlife


Sa continuam povestirea despre alta planeta cu ceva spicy.
Orasul asta e un oras care nu cred ca doarme vreodata.Nici nu ar avea cum, pentru ca ar fi o minune ca toate cele peste 20 milioane de bipezi sa viseze in acelasi timp.Astfel, pentru a-i multumii cumva pe cei ce nu reusesc sa doarma din direfite motive(nu vor, nu pot datorita schimbului de fus orar etc), s-au pus bazele unor locatii capabile sa satisfaca dorinta de a bea,dansa sau canta ale tuturor.Pentru mine, un european venit acolo datorita jobului, optiunile de distractie ar putea parea limitate la o prima vedere.Insa, datorita acelei prietene de va povesteam in primul articol,am avut parte de senzatii(putem sa le spunem asa) seara de seara.Prima seara a avut grija sa ma duca prin 2 dintre cele mai populare zone(sunt sigur ca mai sunt si altele) cu „party people”.Prima ,Xintiandi, e o zona de case de pe la 1850-1900,strajuite de cladiri moderne,inalte, de sticla, parca pentru a-i accentua farmecul aparte.Pe straduta principala, strajuita de acele casute, o mare de oameni se revarsa in fiecare seara, pentru a ocupa un loc la o terasa sau intr-unul dintre barurile , aflate in fiecare casuta, fara exceptie.Aproape de la fiecare bar se aude muzica live, cantata de formatii , in marea majoritate alcatuite de filipinezi.Muzica este de calitate, artistii incepand cu ceva acorduri linistite, urmand sa creasca tempoul, pentru ca pe la miezul noptii sa reuseasca sa ridice petrecaretii in picioare si sa danseze.Inca din prima seara au reusit sa ma faca si pe mine sa topai putin.A fost super.Trebuie sa va mai zic insa ceva despre locul acesta(desi se cam aplica in tot Sanghaiul din cate am vazut) – e plin de prostituate.Daca in prima seara, fiind insotit de o persoana de gen feminin, nu mi-am dat seama, incepand cu a 2 seara au inceput abordarile.Acolo totul se face la vedere..te plimbi linistit si te trezesti langa tine cu una-doua tipe, imbracate chiar decent cateodata, care te intreaba direct „wanna lady,masage?”.Si asta se intampla peste tot in zonele pietonale ale Shanghaiului, fara jena, fara rusine.Daca raspunsul tau e nu, atunci pluseaza cu „then sex?”, sa fie clar de fapt ce ofera ele.Dar asta face parte din farmecul orasului.Si asta se poate continua si in baruri.A doua seara m-am pus si eu ca omul la bar sa beau o bere(care by the way poate ajunge si pana la 10 euro, dar in general e undeva in jur de 6-7 prin baruril pe unde am umblat) si sa ascult formatia de filipineze ce ma fascinase in prima seara.De data asta eram singur.Si cum stateam eu asa la bar, realizez ca in dreapta si in stanga mea au aparut subit vreo 7-8 tipe, frumusele toate, care mai de care mai zambareata si care nu evitau „eye contactul”.Dupa vreo cateva minute bune, in care au vazut ca nu le abordez, cea ce era mai apropiata de mine imi zice un hi suav, apoi imi intinde telefonul sa ma uit la ecran si ghici ce…poze cu ea goala.Imediat, iluzia ca as fi un mascul feroce ce credea ca a atras ca un magnet toate bunaciunile din bar in jurul lui s-a spulberat brusc si imi dau seama ca absolut toaate tipele de la bar erau asa zise „pick up girls”.Am refuzat cat am putut de politicos oferta facuta, si am zis ca sunt aci doar sa beau o bere si sa ascult muzica.Privirea ei m-a facut sa imi dau seama ca s-ar putea sa am parte de ceva blestem chinezesc daca nu ma tirez acasa, si ocup locul unui potential „investitor”.Oricum asta face parte din farmecul zonei.Daca nu esti acolo sa vezi cum e, nu poti sa iti imaginezi cwe iti povestesc eu aici.
O alta zona interesanta in care am ajuns e „Former French Consesion”.Nu departe de Xintiandi, Former french consesion e o zona de puburi imprastiate pe cateva strazi, la o departare ceva mai mare unul de altul.Si printre cele mai cunoscute dintre ele e Zapata’s, un mexican pub unde am reusit sa ma distrez in ultima noapte petrecuta acolo, cum nu m-am mai distrat demult nici macar in Romania.Imi povestise Clau cam ce se intampla pe acolo, si in ultima noapte mi-am zis ca nu trebuie sa ratez sub nici o forma asta.Si astfel, pe la 1 noaptea, am ajuns si la Zapata’s.Bausem deja vreo cateva beri, deci eram numai bun sa sar in mijlocul distractiei.Am ochit un locusor unde sa ma bag, mi-am luat berea si am inceput sa imi misc membrele pe ceva ritmuri pop-dance.La un moment data incepe o melodie…un – dos – tres….tequila, si in momentul acelea de pe bar, 2 gagici cu sticle de tequila in mana, au inceput sa oarne pe gatlejurile celor de langa bar, licoarea casei.Vazand cum stau lucrurile, am zis ca tre sa am si eu parte de asa ceva…si am avut…asta dupa ce am convins si o localnica de acolo sa mi se alature in tentativa de a capata ceva tequila.Si a inceput nebunia…Eu v-am mai spus ca imi place sa dansez, sa ma simt liber si sa ma misc cum vreau eu..in ritmul muzicii.Asa am facut si acolo.Si cumva asta a atras atentia unui grup amestecat etnic format din 3 fete si 2 baieti.Normal, aveau nevoie de un echilibru si se pare ca eu eram ce cautau.Trecand peste detalii, am ajuns sa dansez pe bar, cu o chinezoaica superba(sunt convins ca era asa, chit ca bausem muuult😀 ), am ajuns sa fac ceea ce „own the place”.Si se pare ca si locul a reusit sa ma „own-uie”, pentru ca oricand m-as intoarce acolo.
Cam atat pentru azi, un lung si plitcisitor articol, insa care trebuia scris.

Tai tai!
S

Lasă un răspuns

