Cu…dans


Initial am vrut sa scriu un post despre curve(in general) si cum ne ajuta ele/ei(da,pot fi si barbati curve) sa trecem prin viata.Dar, am zis sa nu imi stric relatiile cu unele persoane care fac parte din aceasta categorie (unele imi mai citesc blogul din cand in cand), am zis sa scriu un articol despre altceva..orice altceva.Se pare ca ca am ajuns la varsta maturitatii „scriitoricesti” depline.Sincer sper sa nu :)), ca totusi vreau sa fac bani din asta, si cu articole ca asta nu ma vad foarte bine.Dar sa incercam.Articolul asta o sa se vrea a fi despre dans.Mie unuia imi place foarte mult sa dansez.Nu ma pricep(si sunt destui care pot sa confirme asta), insa imi place sa dansez.Imi place sa simt muzica, sa ma las purtat pe ritmuri faine si sa uit de toate cacaturile ce se intampla prin lumea asta.Din motivul asta o sa ma vedeti de multe ori singur prin club/baruri/pub-uri unde se mai si danseaza,
miscand stangul catre celalalt stang intr-un du-te vino ametitor.Poate pentru unii pare trist(om serios la nspe mii de ani, nu poate sa stea noptile in casa lui).Insa mie imi face placere.De curand am hotarat ca a venit timpul sa si invat sa dansez.Sper sa reusesc sa ma si tin de aceasta tinta…sa-i zicem noua rezolutie pe anu asta.
Let’s salsa!

2 responses to “Cu…dans

Lasă un răspuns

