30…Interviu


Deci…prefixul s-a schimbat.E timpul sa raspund la cateva intrebari puse de celalalt eu..
Celalalt eu : Cum te simti acum la aceasta varsta a maturitatii depline?
Eu : Copil…
Celalalt eu : Esti mai intelept?
Eu : Nu..doar mai intelectual :))
Celalalt eu : Care e cea mai mare dezamagire a ta in ultimii 30 ani de viata?
Eu : Ca nu am reusit inca sa-mi bifez „rezolutiile” pe anu asta.Dar lucrez la asta..promit sa-ti satisfac si placerea asta..
Lasand gluma la o parte..cea mai mare dezamagire e ca nu am scos un album cu Parazitii.Daca ii intrebi si pe ei o sa zica la fel
Celalalt eu : Care e cea mai mare realizare a ta in ultimii 30 ani?
Eu : Pai..nu pot enumera doar una..
Celalalt eu : Sa le luam in ordine :
Eu : Cupa campionilor in ’86 cu Stea..
Celalalt eu : Dar nu ai fost acolo…
Eu : Cine crezi ca i-a soptit colturile lui Duckadam??
Apoi…Revoluti…
Celalalt eu : Hai ba..
Eu : Ma lasi sa termin?Sau punem capat aici?
Celalalt eu : Continua…
Eu : Coronita in clasele 1-4, locul 2 pe scoala cu echipa de fotbal in clasa a 8(dupa ce ne-a furat arbitrul).
A 2 a cea mai mare nota la romana la examenul de admitere in liceu, cursa de rezistenta de la bac
Celalalt eu : pe asta as fi trecuto la dezamagiri :))
Eu : Taci ba..
Celalalt eu : continua continua…
Eu : Admiterea la facultate…si bineinteles terminarea ei…Si cam atat(pentru restul inca nu e pregatita lumea sa stie)
Celalalt eu : Pai…te-ai angajat…ai inceput si tu sa inveti ceva…astea nu le treci la realizari?
Eu : Pai…nu..ca inca sunt nevoit sa muncesc ca sa traiesc :))..nu prea e o realizare
Celalalt eu : Blogul ?
Eu : Fuck…l-am uitat…asta e cea mai mare realizare…faptul ca zilnic 50 oameni imi citesc aberatiile…si unii mai si tin cont de ele…
Celalalt eu : La final…un mesaj pentru fani?
Eu : Sa ma urmareasca in continuare, sa imi incerce retetele…si sa faca dragoste…nu razboi
Celalalt eu : Cam kichos…
bru2s : Si oricum nu-s retetele lui..is ale mele..
Eu : Pe tine cine te-o intrebat?
bru2s : ce?
Eu : Ce cati?
Celalalt eu : Eu..bru2s…Va salut!

5 responses to “30…Interviu

  1. Pingback: 31 | Bru2s's blog

Lasă un răspuns

