Juma de an…


So..azi mi-am revizuit „rezolutiile” pe anu asta.
Si am ramas surprins placut ca, aproape de jumate anului sunt in grafic🙂.
Deci, am vizitat Viena(stiu,era rezolutie de anu trecut..dar si de anu asta :P).
Mi-am revazut cei mai dragi prieteni.Am scos poze pe hartie.Inca nu m-am enervat la servici.
Mai am :
1. sa trec Transalpina – Cine se baga la un weekend in munti?
2.Rafting – asta sper sa fie bifata peste 2 saptamani
3.10 000 euro – inca lucrez la asta…aceeasi prieteni stiu ce inseamna :))
4. 3 some – still waiting for next oportunity (astept ajutor :)) )

Pana una alta…
Tai thai

4 responses to “Juma de an…

Lasă un răspuns

