New „day-trip” – new melody


Si tre sa si termin ce am inceput de povestit ieri.Dupa cum spuneam am reusit sa imi indeplinesc una din rezolutiile anului trecut(si a celui de dinainte si a celui de dinaintea celui de dinainte),sa vizitez Viena.Ei, inainte de Viena, am zis ca daca tot is in tara snitelului, sa dau o fuga si pana la Salzburg, frumosul oras in care s-a nascut Mozart.Cred ca nu are sens sa povestesc prea multe(oricum si aici am stat doar o zi deci am fost mereu in fuga).Dar, am reusit sa vad Fortareata Hohensalzburg(unul din cele mai faine castele vazute de mine pana acum),

sa vad casa unde s-a nascut celebrul compozitor.Am dat acolo si peste un pod, care cica ar fi si celebru in lume, un pod unde lumea(cuplurile), vin fiecare cu lacatelul si il agata de plasa de sarma ce strajuieste podul de la un capat la altul.Apoi cica se arunca cheile in apa.Despre simbolistica acestui gest..v-ati prins si voi, ca doar nu e greu.Oricum, imaginea miilor de lacatele ce au ramas acolo in urma indragostitilor e destul de interesanta(nu stiu ce sa zic despre cheile din apa, dar na…asa sunt traditiile).

Oricum, oraselul asta e pana acum unul din cele mai frumoase orase pe care le-am vazut pana acum si va recomand cu cea mai mare placere sa-l vizitati.
Drept bonus pentru rabdarea cu care ati citit articolul va prezint :

Imogen Heap ft Jeff Beck(sau viceversa) – Blanket

Lasă un răspuns

