Amintiri..muzica


Lasand in urma ritmurile Nirvanei, urmand usor usor ritmurile unui necunoscut(pentru mine), pana acum putin timp, ale lui Ibrahim Maalouf(multumiri lui Miguel ca l-a dezvaluit si altora), cu a sa trompeta , elogiind cum nu se poate mai frumos si mai patrunzator al sau oras natal Beirut, m-a cuprins si pe mine dorul de a tasta si altceva in afara de „ce mai faci?” si „ne vedem maine seara la un suc?”.
Dorul, insa nu si inspiratia.Am sa scriu putin despre scurta „mini-mini euro-trip” pe care am facut-o zilele trecute.
Dupa ani si ani, si multe amanari, am reusit in sfarsit sa ajung si eu la mult laudata Viena.Si nu e degeaba laudata.La orice pas e istorie(stiu ca formularea asta e in orice material despre Viena, insa e purul adevar).Citesti, vezi poze, vezi filme, auzi pareri ale prietenilor, ale rudelor, ale unor necunoscuti poate, dar abia cand ajungi acolo realizezi de fapt maretia orasului.Si asta e parerea dupa ce am stat acolo doar o zi.Nu am apucat sa vad tot ce are de aratat Schonbrunn-ul, nu am apucat sa ma plimb cu vaporasul pe Dunare, insa am reusit sa imi fac un traseu pentru urmatoarea me vizita acolo.Ce sper sa dureze cel putin 3-4 zile.Poate apuc si o demonstratie de echitatie la Scoala Spaniola.
Pana atunci insa, va vas sa va minunati de minunatele acorduri de trompeta(stiu ca nu e cea mai fericita formulare, insa mi se va ierta dupa cele 11 minute de MUZICA).Eu ma retrag la somn in patul din apartamentul din mica Viena.Mica…mica…mica…

Lasă un răspuns

