Nimic despre nimic


My girl,my grirl don’t lie to me….In the pines..where the sun..
Ascultand Nirvana,cu al sau magnific Kurt Cobain, m-am gandit sa iau o pauza de la lancezeala profunda care m-a cuprins de ceva vreme(ce cuvinte foloses..wow) si sa mai scriu un articlo despre nimic si nefolositor pe blogul asta necitit(ba..de fapt ieri am aflat ca am un..o..noua cititoare).Mi-a sugerat sa scriu despre mancare…adica..bio..lacto-vegetariana sau omnivorii clasici.
Ce ai putea sa spui despre subiectul asta?
Sa spui ca ai vrea sa renunti la carne(conditii mizere in care sunt tinute animalele, steroizii) si sa treci la un stil de viata mai sanatos(plin de legume – stropite din plin cu insecticide,lapte – de la animalele alea stresate so mov si seminte – aici..ma abtin sa nu vomitati).
In rest totul e bine, multumesc ca ati intrebat.Viata mea e aceeasi, inconjurat numai de femei si bautura(pentru ca asa cred unii, nu pentru ca ar fi adevarat).Am bifat de curand una din asa zisele „rezolutii” de anu trecut – sa-mi revad cat mai multi prieteni/prietene/cunostiinte(pana mea, parca as fi pe moarte si nu as mai avea de trait cativa zeci de ani in care sa-i revad pe toti).Sper ca urmatoarea saptamana samai bifez una sau 2 restante(de aici o sa pun si poze).
Pana atunci..las vinu sa vorbeasca pentru mine…
Baga mare Bitza…
Thai thai!

7 responses to “Nimic despre nimic

  1. mi-a placut faza cu ”sa-mi revad cat mai multi prieteni/prietene/cunostiinte” . mai ales ca a fost o revedere plina de amintiri frumoase din facultate. parca eram la intrunirea de 10ani . nu au fost chiar 10 ani , dar nici mult nu mai e😉

  2. Nirvana, Bitza, papica, ani de viata, prieteni, vin.. .pai cam asta e tot.
    cat despre citit, cineva tre sa scrie ca altii sa citeasca. dar daca ai spus tot, ce naiba sa mai scrii? despre mancat poti sa spui pe unde se mananca bine prin tm sau aiurea prin tzara. macar gustos daca nu si sanatos. nu de alta, da’ majoritatea is gurmanzii nu bucatarii.
    daca stii/mai asculti Nirvana, hm… inseamna ca te apropii de a doua tinerete;
    ceea ce nu inseamna mai nimic.

    • Nu stiu daca ma apropii de a 2 a tinerete…pentru mine cred ca asta e prima…ca pe prima…peaia reala..am pierdut-o la poker.Cat despre Nirvana…nu se uita niciodata..si se asculta in fiecare zi..

Lasă un răspuns

