Cand dai mai mult decat trebuie..


Sunt momente in viata fiecaruia cand ne punem intrebarea asta :

– „Cat naiba sa mai las de la mine, da pana cand sa fiu tot eu ala care trage sa mearga o asa zisa relatie de simbioza(intre doi iubiti, intre doi amici , intre 2 prieteni – intre orice 2 fiinte umane)?”.
Si raspunsul ti-l dai tot tu..:
– „Pana cand te prinzi boule ca pentru cealalta persoana tu esti totdeauna a doua optiune”.
Si in plus, cealalta persoana are si o scuza buna..poate sa spuna intotdeauna :
– „Ti-am cerut eu tie sa faci asta?sau cealalta?Te-am batut eu la cap sa mergem acolo si sa facem aia sau sa nu facem ??Nu, tu ai facut asta…si acu vii si-mi reprosezi mie ca .. de fapt nici nu stiu ce imi reprosezi…si..de fapt..cine esti tu??”
Si tu stai si te gandesti…da ba..ce bou..asa e..eu is ala care vine intotdeauna cu initiative, eu is ala care cred ca ne simtim bine impreuna, eu is ala care vrea sa pierdem timpul impreuna..la naiba..are dreptate…si reincepi:
– „auzi..da ce faci maine??nu ai chef sa…?”..
– „Pai..ce sa fac…nu am nimica stabilit..ar fi fain sa..da iti zic mai tarziu..ca acum ma c…”
Dar..gata..pana data viitoare nu o sa mai am initiative..o sa fac pe durul, inabordabilul, si ..atat..e tarziu si iar aberez..si nici macar nu am baut..
PS : Orice asemanare cu persoane reale e pur intamplatoare…asa ca nu va agitati sa gasiti sensul..E suficient sa va minunati ce debiteaza mintea omului la 12:05 inainte sa o ia incet incet spre pat..

Tai tai…

4 responses to “Cand dai mai mult decat trebuie..

  1. la unii momentele astea is recurente, daca stai sa citesti ce scriu ei.
    numa’ partea cu „da ba, ce bou” n-am inteles-o, de ce sa fii bou cand alalalt e vita? adicatelea asta si-o fi zis si ala cu plete cu care ti-am zis io ca mai ai un pic si semeni cand sta acolo cocotat? nu cred. parca era ceva cu „nu stiu ei ce fac”
    pe de alta parte, daca faci doar pentru tine, poa ca esti. vezi, el nu facea doar pentru el. poate ca nu facea pentru el chiar de loc. cred. si-atunci… totul depinde de…_ _ _ _ _
    Asadar si prin urmare te invit oficial (adica acilea) si la o data incerta pe saptamana viitoare la o bere/vin, numa’ sa fie la ore d-astea marisoare, pentru „boi” mai batrani, asa ca mine.

  2. si ca sa punem sare: sa fie un bar de fumatori!
    dar am sa las de la mine, poate fi o terasa🙂, ca tocma am avut un semn. adicatelea o coincidenta dubla, despre care o sa-ti zic la respectiva terasa daca imi aduci aminte.
    ca sa nu mai dau reply aiurea scriu acilea: poate insemna SI/SAU cat constientizeaza unii ca insemni pentru ei. vorba cantecului lu Ducu(unul din idolii mei in afara de stallone (sau era malone? parca au ei ceva in comun daca ne gandim la primu lui film de pe imdb; don’t remember care din ei ce) ) „abia cand a plecat…”

  3. @Raluca : lucrurile nu-s chiar asa cum asa cum par…Ideea din articol e ca nu toti pot fi cum ai vrea tu(sau eu, sau el) sa fie…Si nu toti sunt dispusi sa-ti acordea aceeasi importanta pe care le-o acorzi tu…Pentru ca, pana la urma asa e si normal..Nu te poti astepta ca si X si Y si Z sa se muleze pe tiparul de „simbioz” pe care ti-l doresti…Sunt suficienti A,B,C…
    @hai pa : tre sa fii bou can celalalt e vita…altfel ati vorbi limbi diferite..:))
    „eu care voiam intr-una alt si alt decor”, pot sa spun ca pentru unii insemn destul de mult(ironic..poate ei nu inseamna la fel de mult pentru mine – aici eu sunt vita din piesa de teatru de mai sus), pe cand pentru unele vite…boul de mine nu inseamna decat un bou(la propriu…dar si la figurat ).
    Oricum..invitatia e acceptata(cu mentiunea ca…sambata e degustarea de vin – finalul la „Poza zilei”)

Lasă un răspuns

