Non sens despre vinuri..si femei…


Postarea asta o sa fie putin mai diferita fata de celelalte asemenea ei(din seria vinuri).O sa fie impletitura de adevaruri si nonsensuri,
si fiecare dintre voi poate sa isi aleaga varianta care crede ca e mai „cool”.
Sa incepem cu inceputul.Am intalnit o tipa faina in una din multele mere perindari prin barurile Timisoarei.
Nu, nu am asa de multi bani incat sa ii arunc aiurea pe bautura.Eu privesc asta mai mult ca pe o investitie in viitorul meu😛.
Deci sa continuam cu lovestoriul.Tipa de care va povestesc este genul de femeie care il face pe dracu sa zica”la naiba, s-a trezit”, cand dimineata piciorele ii ating pamantul(in engleza suna mai bine : When her feet hit the floor each morning, the devil says „oh crap, she’s up”).
No, ati cam prins voi ideea cam cum e.Si bineinteles, de cand am vazut-o am „dorit-o”.
Am dorit-o,in felul in care un barbat doreste o femeie :la cratita si la adus berea cand e ceva meci la TV.Evident ca ea nu a gandit la fel, se vroia dorita cum orice femeie isi doreste ….Nu, nu stiu cum isi vrea o femeie sa fie dorita..mi-a trecut demult sa mai incerc sa inteleg asta.De amorul artei sa zicem ca a vrut sa degust ceva la ea acasa.Doar ca,la auzul cuvantului degustat, Dr watson din capul meu se trezeste si-mi insira lista de vinuri pe care o am acasa, pregatite pentru,ati ghicit,degustat.De unde sa stie inocentul de je ca ea la cu totul altfel de degustat se gandea???Acu pe bune, iesi cu fata in oras, cu gandul sa stati la un suc si la ceva dans tribal in baru preferat, ea iti zice ca nu e in the mood pentru ceva de genu, si prefera sa dati o tura cu masina pana in afara orasului apoi,iar cand in sfarsit ii vine mintea la loc si ajungeti sa beti un wiskey intr-un mediu in care fumul are nevoie de Moise cu toiagul lui sa se dea la o parte,se gandeste sa strice totul si sa zica sa mergem la ea sa degustam ceva.Sau sa gust eu ceva??Ceva de genu era oricum…Si cum spuneam in momentul ala apare Watson asta si imi zice ca am acasa un Merlot din 84 de la Dealul Mare ce abia asteapta sa fie deschisa si gustata.Ca de altfel si mylady de langa mine..dar eu…deja vedeam rosu in fata ochilor.Si nu din cauza ca ar fi fost perioada aia a lunii si mi-as fi varat nasul nush pe unde(asta o sa loveasca in multe minti pudice :)) – reveniti-va😛 ).Era rosu vinului pe am oprit pe la mine sa-l luam si l-am pangarit la ea.Si am ajuns si la dansa…Ce maniere, ce preludiu…am trecut direct la treaba…Fara sa stau pe ganduri mi-am infipt tirbusonul in ceea ce parea a fi ceva ce nu mai fusese demult atins.Si am invartit si am impins pana ce am reusit sa ajung la licoarea rosie.Atunci nimic nu a mai contat pentru mine…Nici faptul ca eram dezbracat de femeia de langa, nici faptul ca eu o dezbracam pe ea(macar din priviri), conta doar licoarea.Pentru ca…pana la urma doar cu asta am ramas din acea seara..doar cu amintirea unui vin bun..si a unei conversatii placute pe care as dori sa o reiau oricand.O conversatie purtata de un eu pierdut in timp si spatiu, un eu ce crede ca o femeie frumoasa se va aseza intotdeauna la masa cu tine, fara sa o inviti tu, cu conditia sa ai langa cana ta de ceai si un shot de tequila pentru ea.
In incheierea brusca a articolului as vrea sa imi cer scuze daca v-am dezamagit pe careva, dar promit ca maine am sa scriu mai mult despre vin, si mai putin despre ceea ce a reusit vinul sa faca din mine😛.
Thai thai…
PS : orice asemanare cu persoane sau fapte reala este perfect adevarata…

2 responses to “Non sens despre vinuri..si femei…

Lasă un răspuns

