Despre ACTA…


Anti Counter…something…99.9% dintre cei ce tot se agita si sunt impotriva legii astia habar nu au despre ce e vorba.
Asa si eu.Habar nu am la ce se refera exact..vorbesc doar din auzite.
1. sa zicem ca e impotriva pirateriei : sa nu mai ai voie sa copiezi filme/muzica/poze etc de pe net fara acordul celor ce detin drepturile de autor asupra pieselor/filmelor etc.Numai bine..mai ies si eu din cand in cand la un film(desi cateodata ma enervez ca dau lei pe un film de 2 bani – dar asa sa am motiv sa le fac si plangere ).Poate am sa imi cumpar si cate un CD, poate am sa ies la cafenea sa ascult muzica live…daca vreau poze faine..am sa ies la colindat muntii sa fac.Da..asta ar fi cel mai mare beneficiu ..o sa incep sa retraiesc…o sa re-incep sa citesc muuult.Vedeti voi..vreau ACTA
2. Sa zicem ca vor sa faca asta ca sa nu se mai stranga lumea sa protesteze(vezi Egipt, primavara araba etc).
Ha ha..ia vezi cazul Romaniei..cand cei mai multi protestatari au fost pe …ati ghicit http://www.Majoritatea folosind https sa nu fie prinsi :)).Eu cred ca daca lumea nu ar mai putea sa anunte pe facebook sa iasa in strada..ar trebui sa se anunte din usa in usa.Ghiciti ce are mai mare impact…Imi aduc aminte cand eram student au oprit netul ca sa iesim din camere.Altfel stateam ca sobolanii si protestam pe MIRC(fie vb intre noi..nu cred ca a avut protestul ala prea mult efect..dar de dragul artei sa nu cobim).Deci fratilor…vedeti si binele din ACTA..nu mai puneti doar „-” in fata…vedeti si „+”.Daca observati voi..pentru a face un „+”, intotdeauna ai nevoie intai de un „-„, la care adaugi un „|”.
See u later…la o bere..la un film..la un concert live.

2 responses to “Despre ACTA…

Lasă un răspuns

