Vinuri Episodul 4 : Cabernet 1993 Cricova


Inaintea vedetelor primei parti a acestui serial(Cabernet 1984 si o Feteasca Alba din 1987), am sa continui cu prezentarea unui vin de la fratii nostrii de peste Prut.Este vorba despre un Cabernet 1993 de la Cricova.Am citit despre vinul asta si chestii bune si chestii rele.Adevarul e iarasi undeva la mijloc.
Este un vin bunisor,putin acru(asta din punctul meu de vedere a fos un plus – mi-a adus aminte de vinul facut de ai mei acasa ).In schimb, sincer, de la un vin de aproape 20 ani ma asteptam la mai mult.Asteptam sa ma faca sa vreau sa savurez fiecare picatura, sa-i simt aromele insiruite pe eticheta, si mai ales sa ma faca sa mai iau o sticla.Ei bine…nu a reusit sa faca asta.
Si acum datele „tehnice” :
Tara: Moldova
Crama: Crama Cricova
An: 1993
Caracter: Sec
Culoare: rosu
Potential de invechire: ce sa zic…peste inca vreo 20 de ani poate era ceva de capul lui
Continut de alcool: 10 %
Soiuri de struguri: Cabernet Savignon

Pana data viitoare : Thai thai

2 responses to “Vinuri Episodul 4 : Cabernet 1993 Cricova

  1. Nici vinurile moldovenesti nu mai sunt ce au fost. Vorba unui rus: doar de vopsit gardurile mai sunt buna; dar se pare ca nici pentru asta😀 (nu ca m-as pricepe eu la vinuri😛 )

  2. N-as zice ca nu sunt bune…am baut acum vreo 6-7 ani un pahar de vin de la o prietena de dincolo de Prut…yammi..insa chiar ea a marturisit ca ala o fost luat cumva pe pile direct de la directorul unei crame,,,deci,,inca se mai face vin bun..dar doar pentru „prieteni”

Lasă un răspuns

