Vinuri…Episodul 2 : Cabernet Sauvignon Comoara Pivnitei – 1998


Salutare dragii mei betivi..degustatori, imi cer scuze.
Dupa cum promiteam acilea, am sa continui seria de datul cu parerea despre vinuri in acest post.
Din pacate am sa va zic doar parerea mea proprie si personala despre acest vin, deoarece pe net nu am aflat prea multe informatii.
Deci, este..de fapt a fost un Cabernet Savignon rosu sec din 1998. Un vin bunisor, dar care nu rupe gura tarhului.Este putintel mai aspru(in sensul ca mie unu parca imi ramanea pe cerul gurii), fata de Merlotul din 1993.Isi face treaba langa o fripturica de porc, si chiar iti poate tine companie la un film mediocru.La fel ca si la precedentul, recomand sa-l tineti putin la rasuflat, daca nu doriti sa simtiti din plin gustul butoaielor in care o stat.Oricum, alta aroma florala sau de fructe nu prea am gasit la acest vin.
In incheierea postului as vrea sa va dezvalui un mic truc care sa va ajute sa vedeti daca posirca ce ati cumparat-o sub denumirea de vin, nu e cumva „pastilata”(stim cu totii ca se practica).
Se ia una bucata pahar si se umple cu apa(aproape plin).Se ia una bucata servetel(de hartie) si se pune deasupra paharului.Apoi se toarna incet putin vin cat sa acopere cu o pelicula de 1-2 mm suprafata apei din pahar.Daca vinul e ok, o sa vedeti o separare clara a apei de vin.In caz contrar…ei bine..va dati voi seama…🙂
Thai thai!

Lasă un răspuns

