Sfarsitul lumii……not


A nu stiu cata oara am auzit ca anul asta vine sfarsitul lumii..Foarte convenabila stirea pentru unii(de ce sa mai fac aia sau ailalta anu asta daca tot se termina??).Intradevar, o sa vina sfarsitul lumii pe 21.12.2012, asa ca faceti-va anu asta de cap, nu mai platiti impozite, rate, pensii alimentare..Nu mai sunati a doua zi pe fata/baiatu care tocmai a plecat din patul vostru, renuntati la diete, nu va mai tineti de promisiuni, si in general comportati-va ca pana acum…Ca doar stramosii columbienilor sau a mexicanilor sau nush ce natie mai e acu acolo,acei stramosi care stiau sa scoata o inima dintr-un om, inainte ca omul sa moara, nu au mai avut loc pe nush ce piatra de sacrificiu, sa insire si 22 decembrie???.Ei s-au oprit la 21 si astfel si bunul Manitu(stiu ca era la aia din Nord..da l-am folosit de dragul artei🙂 ), va opri si invarteala Pamantului tot pe 21.
Eu unu am incredere in mancatorii aia de coca , in chirurgii pe cord deschis(permanent) si am sa iau de buna stirea…si in noaptea de 20 decembrie am sa petrec cum nu am mai petrecut niciodata..si cinestie…poate pun mana pe ceva naive care si ele cred la fel…
Mu ha ha ha…ha

3 responses to “Sfarsitul lumii……not

  1. dar cu ce ai gresit de te pedepsesti asa urat..sa astepti aproape un an fara 10 zile pt un dezmat ca la carte? iti trebuie apocalipsa pt asa ceva?🙂

Lasă un răspuns

