Povestiri din facultate(4) – Asimov


Dupa multele peripetii din timpul primului semestru..a venit si „payback time” is sesiune…
Mie unuia nu mi-a spus nimeni ca tre sa invat..eram obisnuit din liceu ca ceva divin sa se cobare deasupra mea si pur si simplu sa stiu..nu de 10…dar de un minim 5-6 acolo…
Obisnuinta asta a mea intra insa in contradictie cu ce faceau colegii mei: cafea, foi rasfoite, liniste multa..citit….Am zis ca ar trebui totusi sa fac si eu ceva asemanator : cafea nu..ca nu aveam bani..,risipa de foi nu faceam(eram si pe atunci un ecologist feroce :)), am ramas cu cititul…dar cititul clasic, din carti(nu in palma sau stele – desi ar fi o asemanare:P ).Nu stiu cum necum..am facut rost de o triologie de a lui Asimov – Imperiul parca se numea(as putea sa „google it”, dar nu am chef).Ei…se pare ca SF-ul citit m-a ajutat sa iau toate examenele in sesiune aia…si sa fiu intre cei 30-40 integralisti(din 300 de oameni) ai primului an…din pacate nu am continuat cu cititul si in urmatoarea sesiune.Dar probabil a fost mai bine asa..ca alt fel cine va mai spunea Tai Tai?
Tai tai..

Lasă un răspuns

