At the end…


O noua zi incheiata..o noua etapa din viata mea se incheie si ea…Am sa raman de acolo doar cu amintirea frumoasa a unor oameni faini care stiu sa isi faca treaba cum trebuie, care stiu ca nu doar banul inseamna un scop in viata, si care nu uita ca din cand in cand mai trebuie sa si faci o gluma(riscanta aia de azi MAX,dar te tin eu minte), oameni care au stiut sa treaca cu vederea anumite comportamente ale mele, care stiu ca sa nu faca un om sa ii para bine ca scapa de ei..dimpotriva….Pe celelalte amintiri(cele neplacute) am sa le arunc la gunoi si nu am sa mai pomenesc nicicand de ele..Pentru ca nu se merita…pentru ca din cauza lor am sa traiesc cu 2-3 ani mai putin…
Si oamenilor aceia faini le multumesc inca odata si pe aceasta cale pentru tot ceea ce inseamna pentru mine…
MAX si Elena : pentru sprijin moral si psihic, pentru ca sunt adevarate prietene
Zambilici : pentru nasturi😉, si evident pentru zambet
3D : pentru ca exista(viata in 2D e naspa)
Vector : pentru ca a aparut cand si unde a trebuit
si lista poate continua la nesfarsit(eg. Mr Szilda : pt ca sari in FBL)

Keep in touch people!

7 responses to “At the end…

  1. Sper ca gluma mea sa nu-ti fi scurtat din viata :)) dar am zis sa-ti fac ultima zi mai palpitanta sa ai ce sa povestesti despre ea si sa ma asigur ca o sa ma tii minte😛 Muhaha

Lasă un răspuns

