Ce conteaza…


Se pare ca atunci cand se petrece o schimbare majora in viata omului..acesta tinde sa duca la extrem unele sentimente pe care le …mortii masii nu gasesc cuvantul…pe care le are..ce naiba..nu tre sa fiu Creanga sau Camil Petrescu sa folosesc cuvinte mari…sentimente pe care le traieste..simte..uite aici..acu vin toate…
In fine…unii ar spune ca am luat-o razna..altii…ca mi-am revenit, si am redevenit acelesi eu de acu cativa ani..cine poate stii…Important e ca in 2 saptamanii o sa incep un nou job..de fapt acelasi job..dar la alta firma…alti oameni…ma despart de oamenii care de 2-3 ani de zile imi suporta fata si glumele seci…de oameni cu care am ras si cu care am barfit sefii..si nu numai…de oameni de care m-am indragostit la figurat si la propriu(sau la propriu si la figurat)…la naiba…ce puncte puncte conteaza totusi in viata asta???Cred ca doar oamenii de langa tine…Ora e de vina..si starea in care ma aflu…si faptul ca de cateva zile nu am mai reusesc sa vorbesc cu cineva….sper sa imi treaca..caci altfel…I am scruuu…am pus-o…
Tai tai

4 responses to “Ce conteaza…

Lasă un răspuns

