Speranta


Later Edit : Si cum am promis…trecand peste gluma lui Dan…pe care doar unii o intelegem..am ales ca titlul sa fie Speranta…Multam Andreea🙂

In fiecare zi am sa va plictisesc dragii mei privitori cu o poza a zilei…o poza la care va las pe voi sa-i puneti un titlu..sa vedem cine gaseste ceva mai potrivit…eu am sa schimb titlul initial al pozei(care va fi Titlu – Dooh) la sfarsitul unei zile intregi de dezbateri…So..let’s begin….

PS: va rog nu ma lasati pe mine sa-l aleg…ii stric mojo -ul

8 responses to “Speranta

  1. Hm.. imi vin mai multe in minte, dar parca nici unul potrivit.
    „Neliniste” , „Speranta”, „Izbanda”, restul ideilor s-au pierdut pe drum😛

  2. Pingback: Picture of the day…2 | Bru2s’s blog

  3. A..si sa nu uit..se pare ca Dan si-a luat revansa cum a promis si a sugerat si el un nume potrivit..si pentru poza…si pt evenimentul care i-a venit in minte cand a vazut aceasta poza :)…

  4. Pingback: Poza zilei(2′nd part) | Bru2s’s blog

Lasă un răspuns

