Engineering fucked up…


Cateodata, cunostiintele nelimitate ale mele si ale prietenilor(elor) mei(ele) intre ale calculatoarelor duc la conversatii hazlii.Mai jos aveti o mostra de asemenea conversatie intre mine(XGZ) si ….sa-i zicem MAX din motive de confidentialitate:
MAX: cum scanez? ca apas pe scan now si nu se intampla nimic
XGZ: pai…
XGZ: tre sa ai si soft instalat pe comp
XGZ: ai?
MAX: pai am instalat softu si din ala ii dau scan now
XGZ: baga scaneru in priza
XGZ:😀
MAX:😀
XGZ: sau e pe usb?
XGZ:😀
MAX: nah imi zici
XGZ: pai nush
MAX: pai tu cum faci?
XGZ: eu aveam si ceva buton pe scaner
MAX: bah eu vb de antivirus
XGZ: aaaa
XGZ:😀
MAX: de AVG
XGZ:😀
MAX: ioi
XGZ: tare asta\
XGZ: :))
MAX: eu credeam ca faci baza
MAX: da tu chiar credeai ca vb de scanner
…Si ca sa fie totul clar…cu juma de ora inainte discutasem despre cum se numeste antivirusul pe care eu il folosesc..dar inchisesem fereastra…si chiar nici prin cap nu-mi trecea ca ar fi vorba despre altceva in afara de scanat documente…Tre sa ies la baut ca am nevoie de un reset…

Lasă un răspuns

