Song of the day..


2 responses to “Song of the day..

  1. stii ce cred eu ? orasul asta al tau te-a facut mai romantic … cam asta am observat eu . te-ai apucat si de gatit … le ai si cu mizicile. cred ca am sa ma gandesc mai serios la ideea mea de a ma muta si eu acolo.
    si apropo de muzici. ia sa iti dau si eu o melodie care stiu ca iti va placea, pentru ca ti-a placut si acu 5-6 ani. asta stiu sigur.

    melodia asta chiar imi aminteste de tine, ca tin minte ca ai pus-o pe repeat vreo 12 ore :)) asa ca vrei nu vrei.. te-am asociat cu melodia😉 si sper sa nu iti trezeasca foarte multe amintiri din tinerete , totusi

  2. romantic am fost dintotdeauna😛 ..insa cred ca am tinut doar pentru mine.
    Multam fain pentru cantec…Is song of the today🙂..Si totusi..12 ore!!??I was so fucked up…

Lasă un răspuns

