Povestiri din facultate – Sacul


Cineva spunea odata : nu incepe ceva fara sa fii sigur ca o sa termini…Ei, zicala asta o practic de obicei intr-un singur domeniu…Si dupa cum ati ghicit, nu blogaritul..
Dar, mi-am zis ca totusi ar trebui sa …ba;kdlkjzsjvalkj(aici a picat curentu ieri)..
Reluam..Deci,mi-am zis ca totusi ar trebui macar povestea cu sacul de cartofi(mentionat in Pilot) sa o dezvalui..
Cum spuneam, baiatul mamii luase examenu la facultate…Si, din moment ce anul universitar incepea la 3 octombrie, acelasi brav viitor inginer, a avut timpul si ocazia(din moment ce rezultatele s-au dat pe mijlocul sui septembrie) sa mai practice meseria de baza a romanilor(nu..nu e prostitutia) – agricultura.Mai exact(desi sunt sigur ca ati ghicit deja) – culesul cartofilor.Nu o sa intru in detalii tehnice..pe scurt se infinge cate o pocnitoare cu TNT in fiecare cuib si astfel aveam „scosul cartofilor cu dinamita”.Varianta lunga(2-3 zile) : te chinui sa strangi cu mana fiecare cartofior scos in prealabil cu plugul de sub pamant.
Dupa aceasta operatiune se pun cartofii in sac, iar unul dintre saci a ajuns, ca si mine de altfel, la facultate.De aici si vorba aia…cartof sa fii ca tot ajungi la facultate..Bine , eu am inventat asta..dar , ziceti si voi ca nu e adevarata?
Ce s-a intamplat de fapt cu sacul de cartofi?Ei…Asta e alta poveste…Acu mi s-a facut foame..Si muschiuletul de porc e deja de o zi la macerat…
Tai Tai…

5 responses to “Povestiri din facultate – Sacul

  1. Pingback: Frigiderul… | Bru2s’s blog

Lasă un răspuns

