Povesti din facultate..Pilot


Conform sfatului unui batran intelept(mai batran decat mine..mai intelept..mai vedem),cu acest post testez(a se citi stresez) cititorii cu cateva povestioare de prin camerele caminului ce mi-a fost casa 5 ani…
Povesti de prin laboratoare,sali de curs nu o sa auziti..faptul ca am dat pe acolo e un mare basm…
Sa incepem cu inceputul…
Dupa ce baiatul mamii a fost admis cu succes intre primii 299 din totalul de 300 la facultatea de Automatica si computere, venise vremea sa-si gaseasca 3 tovarasi de camera, cu care sa imparta si bune si rele(uratele nu aveau ce cauta acolo).Asa am ajuns coleg cu Piti,Cotosil si Luci(nu-mi aduc aminte sa-i fi zis altfel vreodata).Toti 4 bravi absolventi de liceu de informatica in Piatra.Toti 4 cu mari ambitii de a devenii ingineri..

Doar 1 cu gandul la fete si distractie…


Asta e inceputul aventurii in viata de student..fara bani, dar cu un sac de cartofi..fara griji..dar cu prieteni…
Daca va place inceputul voi continua…
PS:Imi cer scuze fetelor din poza pentru negru de fum pe pe chipurile lor dragute..dar cum nu am acceptu lor..nu mi-am permis sa vada lumea cine sunt..
Baietilor..le las fetele asa..ii mai vede si pe ei lumea…Si da..in poza is 5 nu 4..da na..e „politic corect” sa avem si un negru(no ofense Hor..ramanem prieteni)

6 responses to “Povesti din facultate..Pilot

Lasă un răspuns

