New…


Acum 2-3 zile am trecut bariera celor 100 unici pe zi.
S-a intamplat doar o singura data…dar s-a intamplat…
Pot spune mi-am pierdut „o suta-ginitatea”…Frumoasa formularea nu?
Si culmea chestia asta s-a intamplat dupa ce ma plangeam,cu o zi inainte, de faptul ca aveam la 7 seara 0(zero).Am fost sfatuit sa scriu mai multe articole…nu prea am inspiratie(plus ca, sa recunoastem)mai trebe si talent.Banuiesc ca din aceasta cauza am fost numit si ridicol si sfatuit sa ma las de „blogerit”…
Uite ca nu vreu…Vreau sa fiu ridicol…
Alt sfat a fost sa-mi schimb tema…asta e primul post cu tema noua…sa vedem ce va fi…Daca trec in urmatoarele 2 zile iarasi de 100(desi nu poti fi „dez-o suta-ginitat” de 2 ori)..o pastrez…Daca nu..probabil ca tot o pastrez ca …de ce nu de fapt??

Lasă un răspuns

