Compromisuri….


De multe ori aud pe la diferite cunostiinte expresia urmatoare :
„Wow..as vrea sa fac chestia aia, dar na..nush ce ar spune iubitu/iubita/prietena/amanta etc.”
Prin chestia aia ma refer in special la o iesire in club,la o iesire la iarba verde, la un film..chestii soft nu mers la streaptease, la bordel sau mai stiu eu unde…
Eu unu, si se pare ca sunt doar eu, nu inteleg nici in ruptul capului chestia asta..
Vreau sa fac ceva , fac…Atata timp cat nu dau in cap la nimeni, cat nu ma duc in cluburi ca sa mi-o trag cu toate persoanele de sex opus(cele de acelasi sex sunt excluse din start🙂 ), am sa fac ce-mi place…Nu am sa(mai) zic niciodata, da…vin la chestia aia(pentru ca vreau si imi face placere), dar mai intai tre sa vad daca da bine…
Nu frate…nu da bine ca tu sa ai o dorinta..sa iti place ceva..sa te gandesti la chestia aia..dar sa ti-o refuzi pe motiv ca dragostea de langa tine s-ar putea supara si na…nu da bine sa o superi…
Dar cum am spus la inceput…eu cred ca sunt singurul care gandeste asa..sunt un egoist ce mama naibii…

9 responses to “Compromisuri….

  1. nu…cel putin nu cred,zic eu..
    ciudat e ca esti a 2 persoana care imi spune asta…
    Dar de cand lucreaz(in faculta nu aveam eu bani de cluburi)..cand am avut de iesit si cu cine sa ies.. am iesit…

  2. si eu care credeam ca singura data in viata ta cand ai mers in club..a fost cand ai dus boboacele din anu 1 sa vada si ele un club din iasi :))
    oricum mai ai sansa sa imi prezinti si cluburile din tm ..nu scapi tu asa usor , doar cu cele din iasi😉

  3. atunci a fost o seara speciala oricum,nu se compara cu alte iesiri…
    Acele boboace au un loc aparte in viata(sa nu zic inima ca suna prea ..nebarbatesc :d ) mea

  4. pai cu siguranta nu ratezi distractia in TM…😛 ce am mai colindat noi carciumile si cluburile🙂 tin minte ca te plangeai ca nu prea are cine sa te insoteasca … la un moment dat chiar nu ai avut cu cine sa mai iesi😦 si nici eu.. cred si eu ca iesitul de unul singur nu e fun; poate ne vedem cat de curand la o bauta🙂

Lasă un răspuns

