Cum mi-am gasit perechea…


Dimineata asta s-a intamplat ceva minunat.
Desi a inceput cum nu se poate mai rau, cand am plecat la servici am fost omul cel mai fericit de pe pamant.
Cum am spus, a inceput destul de prost m-am trezit cand mi-a sunat ceasul…de fapt era alarma de la telefon..dar e mai putin important.
Pentru mine e un inceput foarte prost al zile.De obicei ma trezea pisi…Intotdeauna cu 5-10 minute inainte de a suna alarma, pisi se suia pe mine, incepea sa ma maseze si apoi se intindea peste pieptul meu asteptand sa fie dezmierdata.
Dar azi nu…pisi dormea la locul ei si pe mine m-a speriat alarma.
Ghinionul a continuat…dupa dusuiala de rigoare..si dupa micul dejun luat in graba, imi dau seama ca eu nu imi gasesc perechea.Si timpul preseaza, colegii de servici ma asteapta si eu ma gandesc la perechea mea lipsa.Pisi nu vrea deloc sa ma ajute in treaba asta..ma lasa sa ma descurc singur.Dar dupa indelungi framantari si rascoliri ale interiorului am reusit : Mi-am gasit in sfarsit perechea…..de pantofi.
Poate pisi daca nu era pisica si era catel era mai de ajutor..ca doar se stie cum prietenul cel mai bun al omului se pricepe la rontait chestiile de se incalta…

Lasă un răspuns

