Implantare AKA Inoculare AKA Inceputul AKA Inception


Dupa ani si ani am reusit sa vad si eu acest film….
Interesant ..nu am ce zice…dar simplu.Greu de urmarit…insa daca esti concentrat de la inceput pana la sfarsit ai sa vezi ca e prea simplu.
Poate asta a si dorit scenografu’ : sa socheze prin simplitate folosind atatea vise si vise ale viselor visului visatorului…
Sincer, insa, la vreo cateva ore dupa vizionarea lui nu-mi aduceam aminte o chestie de la inceputul filmului(chestie de concentrare…memorie..varsta😉 ).Nu-mi aduceam aminte daca acel titirez s-a oprit din „roteala” pe masa batranului Saito.Daca s-ar fi oprit..ar fi trebui sa reiau din nou filmul sa vad unde naiba am pierdut firul povestii…Si atunci as fi spus ca da frate…complex…chestii de gandire..cine ce cum unde…
Asa…titirezu nu se opreste…clar esti in vis.
Faptul ca filmu se opreste cu imaginea aceluiasi titirez invartindu-se,de parca ar sta sa cada, ii mai ridica putin cota.
Una peste alta e un film bun, trebuie sa recunosc, mult peste alte filme de acest gen aparute in ultimii 2-3 ani(oricum nu cred ca au fost multe).
Totusi…mai tineti minte cei ce ati vazut filmu(ceilalti care nu l-au vazut sper ca nu au citit articolul pana aici), cum erau niste tipi ce tot veneau la indianu ala si visau permanent(sa ma exprim asa)?Daca si dragii nostri batranei de la inceput si sfarsit..ar fi 2 dintre aceia?Doi batranei care ar fi vrut sa fie mereu tineri?
Hmm..iaca am mai crescut putin cota..Tai Tai

3 responses to “Implantare AKA Inoculare AKA Inceputul AKA Inception

  1. eu l-am gasit atat de interesant incat am adormit la el. nu reusesc performanta asta la f multe filme. in my defense: eram obosit dupa o saptamana de munca. am vazut faza cu titirezul si pe urma faza cu titirezul de la sfarsit si game over… unii ar spune ca e suficient sa prinzi ideea. + fata lui acaprei asta care nu se schimba de la un film la altul (fix aceelasi mod de acting din shutter island. si cand spun fix acelasi… fix acelasi!)

  2. Atata timp cat nu ai adormit in cinema e ok🙂.
    Cat despre leo si modu lui de a juca…nici eu nu sunt un fan(mai ales ca toate fetel il placeau pe el si nu pe mine dupa Titanic :)) ).

Lasă un răspuns

