2011…In fapte


Parca se poarta ceva rosu si se pun dorinte…
Ia sa vad daca peste un an cand citesc articolu asta..cate bife o sa am…:
1.Sanatateeeeee
2.Vreau sa vizitez Viena
3.Cat mai multe retete noi incercate(ca veni vorba..in 10 minute e gata somnu la cuptor)
4.Cat mai putini nervi la servici(nu e posibil deloc)
5.Sa-mi revad cati mai multi dintre fostii colegi/prieteni
6.Vreau sa fac „rafting”
7.TBD – 10 mii euro(prietenii stiu de ce ;))
8.TBD – de trecut Transalpina(multumiri lui Dan ;))
9.Sa imi scot fotografii pe hartie…
PS: LA MULTI ANI!!!!

5 responses to “2011…In fapte

  1. Pai..iesim..cand ajung eu prin Iasi sau tu prin Timisoara🙂.
    Din pacate…eu de ajunsg prin Iasi tot „am ajung” in ultimii 3 ani😦

  2. Pingback: 2012…Din nou | Bru2s’s blog

Lasă un răspuns

