10 minute..


Atat trebuie sa aberez pe aici..apoi incepe turneul de poker.
Imi voi pune ochelarii mari de soare, voi mima uimirea de fiecare data cand doi asi din drop il vor completa pe cel ce-l am deja in maneca…Blufff
Vine Craciunul…Revelionul…acelasi sfarsit de an ca si anu trecu..cu o mica diferenta…
Mai sunt 7 minute…ce putin am scris in 3…dar e de vina si zmeurata din paharu ce-mi ocupa o mana…
Intre timp am mai dat cu ochii pe blogul unei amici…ca de obicei e prea complicat sa o citesc..as citi-o in viata reala…e mai usor.
N-am mai scris demult pe aici..Unii ar crede ca am o viata sociala foarte activa…
E adevarat…in ultima luna am fost de 2 ori in club..defapt 3
E clar…trebuie sa ies mai putin ..ca nu mai am timp sa scriu…
3 minute…nu..nu e vb de durata medie a unui act sexual…atat mai e pana incepe partida..de poker..
Ca veni vorba de sex…am auzit(de fapt citit) ca MISrA organizeaza un revelion relaxant cu activitati specifice spiralatilor….din pacate locurile au fost ocupate…
1 minut..doar atat…ce melodie frumoasa era(HI-Q parca nu?)..
Gata..ALL IN!!!

2 responses to “10 minute..

  1. Wei, iar ai fumat? Lasa melancolia, ia si-ti fa un plan si te tine de el, ca o sa te paraseasca matzul…. si nu vorbesc metaforic🙂 Salutari din Madrid.

  2. De fumat nu…melancolic putin…
    Planul e facut…da na..de parca nu ai fi si tu gemeni..:P
    Matzu sper sa nu ma paraseasca(metaforic si non metaforic vorbind)..
    Sper ca in curand sa trimit salutari din Barcelona…
    Pana atunci ..Salutari din Timisoara

Lasă un răspuns

