Don’t Do it Romania


Azi am iesit la curatenia generala.M-a bucurat faptul ca au venit mai multi oameni decat se anuntasera(initial eram 5 si am ajuns sa fim 20).Ne-am plimbat putin pana am ajuns la zona alocata noua si 3 oare am tot strans gunoaie(stiu ca actiunea trebuia sa dureze 6 ore dar umplusem toti cei 60 saci pe care ii aveam la dispozitie).
Una peste alta, gunoaie de tot soiul…multe s-au strans, sunt sigur ca mai sunt multe de strans..dar sper ca de acum incolo, macar in zonele curatate(desi ar trebui peste tot) sa inceapa si a 3 parte a campaniei care ar trebui sa se numeasca precum titlul de mai sus …Mai pe romaneste, sper sa nu se mai arunce gunoaie aiure..
Poze de la actiune. . ..voi posta cand le voi primi si eu🙂
PS : Astept cu nerabdare sa se puna o taxa pe PET ca in Germania..acolo e 25 centi sticla…sa fie si la noi 1 leu.Poate asa se vor mai gandi unii inainte sa o arunce pe camp..

2 responses to “Don’t Do it Romania

Lasă un răspuns

