Din ciclul Eu bucatar…azi calmari


Azi in ziulica mea libera si fara de stres m-am decis sa incerc o noua reteta.De fapt sa inventez una, amestecand mai multe.
Pas 1 : Am pus cana de orez la fiert…
Pas 2 : Am taiat una jumatate ceapa in bucatele mici(da nu foarte mici)
Pas 3 : Am pus la incins in tigaie 2 bucatele de unt plus ulei de masline
Pas 4 : Am pus ceapa taiata in tigaie si am invartit pana s-a rumenit
Pas 5 : Am pus si ciupercile(„previous” taiate cubulete)
Pas 6 : Am pus si o lingura de bulion(AKA Pasta de Tomate)
Pas 7 : Condimente si sare dupa gust
Pas 8-18 : Aproximativ 10 minute de invartit incontinuu
Pas 19 : Se amesteca si orezu(„previous” fiert)
Pas 20 : Se poate servi sau…
Pas 21 : Se iau 2 bucati calamari si se rumenesc bine in ulei incins(a nu se depasi 5 minute ca e posibil sa se faca CIN-CIN(guma fratilor))
Pas 22 : Se indeasa in calmar cateva linguri de orez cu ciuperci(vezi pasii 1-19)
Se serveste cu un vin rosu(Stradivari) di la Moldove di pisti Prut
Sa aveti pofta

Lasă un răspuns

