Stiati ca…


De azi o sa avem zilnic rubrica „Stiati ca”.Bineinteles cu ceva comentarii hazlii si nu prea ale autorului.
Deci ..stiati ca…:

– doua pastile cu ulei de peste zilnic impulsioneaza creierul copiilor sa se dezvolte in trei luni cat s-ar dezvolta in trei ani? (N.A. oare asta nu inseamna ca, creierul imbatraneste mai repede??? )
– sunt mai mult de 20 000 de feluri de bere?(N.A. si eu care credeam ca nu mai am nici un tel in viata..acum am 20 000)
– in secolul al 16-lea, in Anglia, berea facea parte din micul dejun?(N.A. cred ca cineva voia cu tot dinadinsul sa incerce toate cele 20 000 tipuri de bere in timpul unei vieti umane :D)
– vinul rosu e un ingredient esential pentru a ne mentine in forma, se stie de mult timp ca ajuta la prevenirea cancerului si la protejarea arterelor. Unele studii arata insa ca exista un antioxidant care se gaseste in strugurii rosii din care se face vinul, numit resveratrol. Acesta imbunatateste anduranta muschilor, reduce afectiunile gingiilor si aparitia bolii Alzheimer.(N.A. abia acum mi-am amintit de ce imi place )
– merele, nu cofeina (cafeaua), sunt mai eficiente sa ne trezeasca dimineata.(N.A. cred si eu ca daca adormi sub un mar, te trezeste fructul ce-ti cade in cap)
– Consumat cu moderatie, vinul rosu micsoreaza nivelul colesterolului si previne accidentele cardiovasculare. S-a descoperit recent ca bautura actioneaza si impotriva afectiunilor pulmonare si a maladiei Alzheimer. Vinul rosu, spun cercetatorii de la Harvard, este, prin actiunea sa antioxidanta, secretul longevitatii.(N.A. iarasi vinul…chestia cu „previne accidentele” – ar trebui o precizare mai clara pentru cei fara prea multa scoala dar cu carnet de sofer,sa nu fie confuzii :D)

Va urma…

Lasă un răspuns

