Bucatar – Meniul de azi : rechin la cuptor


Dupa cum cred ca ati observat, am inceput sa stau mai mult prin bucatarie in ultimul timp.
Aseara am acut rost de la dealer(nu sun nume pentru a nu face reclama – dar daca insistati puteti ua ultimele 4 litere de la dealer si le ordonati voi inte-un fel anume pentru a-l ala) de 4 bucati de rechin.
In momentul acesta asteapta in frigider,innecate in 3-4 degete de vin, pentru ca peste o ora sa fie gatite.
M-am gandit sa le bag la cuptor si sa le servesc cu orez.Sper sa-mi iasa…Daca rezultatul o sa fie yammi am sa postez si reteta🙂

Thai Thai

Am zis ca pun si reteta :
Se iau 2 medalioane de rechin.Se tin 2 ore in vin + diferite mirodenii.
Se pune cutorul la incins 10 minute.Se invelesc bucatile de rechin in folie de aluminiu si se pun pe gratarul din cuptor.In prealabil se inteapa din loc in loc pentru a lasa apa si uleiul sa se scurga(uitasem sa zic,dar inainte de a se infolia,bucatile de rechin se ung cu putin ulei).
Se lasa in cuptor aproximativ 20 minute.
Se servesc cu ce garnitura doriti – eu am facut orez cu ananas🙂
Pofta Buna !

Lasă un răspuns

