Blogul, hi fiveul si angajatorii


Citisem candva, undeva, despre faptul ca mai nou angajatorii trag cu ochiul si peste blogul, contul de hi5/facebook(daca bineinteles poseda asa ceva) ale unui potential candidat la jobul(rile) disponibile.
Fac asta cica pentru a-si face o idee despre viitorul robotel.
In curand o sa gasim in sectiunea „Despre” sau „About” ceva de genu:
Xulescu ,banatean/moldoevan/ardelean get beget..Am lucrat la compania Y pe proiecte de…
Imi place muntele si natura…
Cunosc franceza la nivel mediu si engleza avansat.
Imi place sa calatoresc si imi place fotografia.By the way stiu sa folosesc urmatoarele programe de webdesign si editare foto(….).Si sunt dispus sa merg in delegatii in strainatate
Sunt fidel dictonului „Minte sanatoasa in corp sanatos” de aceea fac mult sport(ceea ce a dus la 0 zile de concediu medical in ultimii 5 ani)
Dispus sa fac ore suplimentare …

Ce urat ar fi sa fie asa ….
Nu o sa mai am unde citi despre betiile unora, barfe despre sefi …
Oricum candidatii pentru un post asistent(a) personal vor avea mai mult succes daca pozele de pe hi5 sunt facute la mare/piscina/pat.Ca na si sefii „e oameni”…

2 responses to “Blogul, hi fiveul si angajatorii

  1. Unele bloguri pot fi chiar edificatoare pentru angajatori, dar cele mai multe pot denota doar talentul posesorului de a da copy-paste…
    Până la urmă, aceste bloguri sau conturi pe reţele de socializare au caracter pur personal şi ar trebui tratate ca atare de vizitatori, fie ei chiar şi angajatori sau superiori.

  2. Talentul de a face copy-paste e foarte cautat.Bine nu tre sa fie simplu copy paste , dar orsicum faptul ca stii sa reutilizezi o chestie te face mai profitabil ,mai ales pe timp de criza🙂.
    Bineinteles nu trebuie sa abuzezi de copy/paste.Si chiar tu spui la tine pe blog ca, cuvintele sunt ,citez „proprietatea lexicului românesc, eu doar mă utilizez de ele”.In vremurile in care media e prezenta peste tot(avand o capacitate de manipulare/influentare foarte mare), e foarte probabil ca acele ordinea acelor cuvinte sa fie asemanatoare in cazul a 2 sau mai multor persoane atunci cand isi dau cu parerea despre o anumita problema.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s