Fata de carte vs. buna 5


Mi-am facut si eu cont pe Facebook.Tot primeam invitatii de pe la colegi/colege,amici/amice sa ma socializez si eu cu ei…Cum si asa viata mea sociala se limiteaza la pisic si prietena am zis ca de ce nu..Doar ca nu vad diferenta intre mai sus numita aplicatie si mai demodatul hi5.albume foto sunt pe ambele…ceva aplicatii de jucat sunt pe ambele…banuiesc ca sunt novice si nu-mi dau seama inca…
eu zic ca succesul „fetei de carte” se datoreaza faptului ca lumea avea nevoie de ceva nou, diferit fata de „buna 5”.Tre sa ma gandesc serios sa pun in aplicare o noua varianta de socializare…Bineinteles tot prin intermediul internetului…Sau…sa o facem pe FTP🙂
copyright@me

2 responses to “Fata de carte vs. buna 5

  1. Facebook-ul este veteran si a aparut mult inainte de sus-numitul Hi5. „Hai cinci”-ul nostru este utilizat mai mult in Europa de Est si, in general, de catre persoanele care cauta „companie”, sa ma exprim civilizat🙂. Facebook este international utilizat..mai mult pentru amicitie sa zic asa, este mai decent si…are aplicatii dragalase daca stai sa te gandesti…eu sunt mare fermier cand ma plitisesc..Da si un add daca faci acum parte din Facebook..si posteaza si poze cu motanul pt ca se simte neglijat😉

    • Se pare ca am avut dreptate…sunt novice..anyhoow…fiind siteuri de „socializare” rezulta ca au acelasi scop…socializarea prin diferite mijloace…din pacate mai mult „socializare virtuala”

Lasă un răspuns

