Bec in(canepa) bisnes


cred ca saracii mei cititori(spun saraci, pentru ca daca ar fi bogati ar iesi in oras la suc in loc sa stea acasa sa se de pe net), se plictisesc tot asteptand ca eu sa le impartasesc din „winzdomu” meu prin intermediul acestui blog.Ca sa le fac asteptarea mai frumoasa am sa incep din nou a posta bancuri(asta pan nu se supara madam Cramaroc ,fosta Petriman si posteaza jdemii de bancuri ca si comment lasandu-ma fara obiectu muncii).
Deci(sunet de tobe si trompete in fundal……) asta e bancul mult asteptat pe ziua de azi :
La biserica, preotul se intalneste cu un tanar enorias:
– Ce te aduce la biserica, Ioane?
– Iaca, am venit sa ma spovedesc.
– Nu-i nevoie, ti-am citit blogul…
Dupa ce am citit asta m-am hotarat si eu sa nu mai merg la biserica…am sa scriu pe blog pacatele aventurile aaa de fapt pataniile de peste zi…sa ma judece online ca e la moda
PS : poze nu pun , tre sa ma credeti pe cuvant
Tai Tai

Lasă un răspuns

