Movie time..


Azi am dat o raita prin „noul mal”…adica vechiul plus adaugiri.
Si daca tot am fost pe acolo am vrut sa intram sa vedem si un film.2012.
Din pacate pentru cea mai apropiata ora de rulare , toate locurile erau rezervate.Domnisoara de la ghiseu a spus ca putem reveni cu jumatate de ora inainte de inceperea filmului cai atunci rezervarile se anuleaza.Asta insemna sa mai stau o ora prin mall.Ok si asta..Ne-am plimbat,mi-am facut si RCA.A trecut ora..Am zis sa incercam din nou..poate avem noroc si raman ceva locuri.In fata ghiseului coada.Ne asezam constiinciosi.Se striga de vreo 2-3 ori ca acele persoane care au rezervare sa intre in fata..Nimeni nu avea..Desi acum mai erau 20 min pana la inceperea filmului.Ii cerem domnisoarei sa ne anuleze rezervarile caci noi am avut bunu simt sa venim inainte.Daca cei care si-au facut rezervare nu au venit,fiind constiienti ca isi pierd rezervarea problema lor..Insa nu..tipic romanesc..Nu putemanula rezervarile..cica se fac din sistem.Ma duc la domnisorica si o intreb de ce mi-a mai zis sa vin cu jumate de ora inainte daca tot nu se anuleaza.Cu o privire tampa imi spune ca sistemu…Mi-am bagat piciarele si am zis ca nu are rost sa ma cert pentru cel putin 60 lei pe care trebuia eu sa ii dau(inclus sucuri super scumpe si alte alea).Nu mai bine stau eu si il iau de pe net?O sa apara peste vreo 2-3 luni…Fara stres ca „sistemul…”…Ma *** pe el de sistem..

2 responses to “Movie time..

Lasă un răspuns

