Nain ilevan


Dupa ce ieri un admirator(are) secret(a) mi-a asigurat rezerva de bancuri pentru tot anu , ma simt nevoit sa scriu in fiecare seara cate ceva.Trebuie cumva sa imi multumesc fanii :)).
Azi 11.09.09 se implinesc 8 ani de la prima mea noapte dormita intr-un camin in campusul Tudor Vladimirescu.
Credeati ca o sa zic de atentate nu?Se implinesc 8 ani si de atunci,dar pentru mine semnificatia mai mare e faza cu caminu, pentru ca pentru urmatorii 5 ani pe acolo mi-am pierdut timpul.Cum spuneam, se implinesc 8 ani de cand ma pregateam pentru examenu de admitere la Facultatea de Automatica si Calculatoare din Iasi.
Nimerisem in camera cu un tip tot din Piatra Neamt,cu fratesu mai mare si inca un tip din Dorohoi.
A doua zi urma examenu.Ca sa alungam stresul am zis sa incingem un poker(asta si ca o pregatire pentru anii viitori ce-i vom petrece in camin).Am jucat doar noi cei stresati de examen(big brother iesise la o plimbare in Mall).Dupa vreo 2-3 ture a renuntat la joc si cel din Dorohoi.Am ramas doar eu si concetateanu meu.Toate bune si frumoase pana il prind pe respectivu trisand(probabil era antrenament pentru a doua zi).Dar , pentru ca si eu am mai trisat la jocuri de astea nu m-am suparat prea tare pe el(mai ales ca mi-a inapoiat si suma castigata prin frauda🙂 – am uitat sa specific ca se juca pe bani).Cred ca faza cu trisatul nu i-a iesit nici la examen pentru ca nu l-am vazut in facultate.Si uite asa mi-am petrecut eu „nain ilevan”.Altii s-au jucat cu avioanele – fiecare cu pasiunile sale.
ThaiThai

Lasă un răspuns

