Prin tara III


Lasand nervii la o parte, in scurta vacanta pe care am avut-o, am profitat putin de faptul ca am bunicile in zona Falticeni-Gura Humorului si am tras o fuga si pe la cateva manastiri.Plus Cetatea Neamtului.
In prima faza am trecut sa vedem Agapia si Varatec, fiind in drumul spre Gura Humorului.
Pe mine personal nu m-au incantat cine stie ce – probabil faptul ca era dumineca dimineata => multa lume => nu chiar asa placut.Insa era frumos ,ingrijit si multe multe flori.
Apoi drumul a trecut pe langa Cetatea Neamtului.O stiam o ruina..insa s-a schimbat mult…spre uimirea mea inspre bine…
Urmatoarea oprire a fost satul bunicilor, dar ,distanta mica de Vornet mi-a facut cu ochiul.
Astfel ne-am suit din nou in masina si am mai bifat doua manastiri – m-stirea Humorului si Voronetul.
De data asta am nimerit spre seara cand doar turistii rataciti erau pe acolo.Doua superbe vechi constructii ce isi pastreaza aerul medieval chiar si in vremurile noastre.Pentru cei ce trec prin zona Gura Humorului le recomand sa nu le rateze.Sper rusinea mea,desi am buncii la maxim 20 km de ele, vara asta a fost prima data cand am ajuns pe acolo.Dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Cam atat cu vizitele prin Moldova…sa nu uit …primele poze din ciclul Agapia-Varatec sunt:
1 – Sabia „daca” de la intrarea in Orastie; 2 si 3 – imagini de la M-rea Bistrita).

Cum am spus cam atat de prin Moldova..mai multe la anu probabil:).
Adevaratul concediu l-am facut pe Transfagarasan.Un obiectiv turistic(desi banuiesc, ca initial Ceausescu nu asta a vrut sa lase in urma), care nu trebuie ratat.Balea Cascada, Balea Lac, soseaua ce urca pana la 2040 m si Barajul de la Vidraru ofera niste privelisti pe care doar prezent acolo le poti admira la „adevarata valoare” ca sa ma exprim asa.Pozele pe care le-am pus pot doar sa incerce sa va ambitioneze sa ajungeti acolo…
Si gata si concediu pe anul asta..de fapt vara asta..Urmatoarea oprire – sper eu Apuseni…
Bye bye…

One response to “Prin tara III

Lasă un răspuns

