Prin tara II


Aici am inceput o scurta descriere a locurilor pe unde am fost..
Am sa continui : am ajuns in sfarsit si la Castelul corvinilor din Hunedoara.Obiectiv istoric exceptional ,care merita promovat mult mai mult decat este in prezent.
Am ajuns si pe la Sighisoara(o mica oprire in drumul Piatra Neamt – Timisoara).Am fost dezamagit de starea cetatii.Cred ca cei care locuiesc acolo nu-si dau seama ce potential turistic exista ,si toti cred ca festivalul medieval e suficient ca turistii sa se inghesuie.Probabil au sa vina odata..insa a doua oara au sa aleaga alt loc cu siguranta.De exemplu Sibiul..oras in care m-am intors cu oarece nostalgie dupa anul petrecut acolo(cand a fost si Capitala Culturala europeana).Terasele din Piata mica, Piata Mare, Biserica Evanghelica sunt doar o mica parte din obiectivele ce nu trebuie ratate.Poze din aceste locuri aici
In postul urmator cate ceva din drumetiile prin natura pe care le-am mai facut.

Lasă un răspuns

