Protectia consumatorului


Va povesteam acum ceva vreme de patania mea cu o anumita banca Click
Acei 5 RON au ajuns in 2-3 zile la 16 RON iar in urma cu 4 zile am aflat ca sunt 32 RON.
Am scris intr-un final,satul de discutii purtate cu cei de la banca si satul de mesajele lor trimise pe telefon,la OPC Timis.
Ieri ma suna o duduie de la agentia de la care am primit adeverinta prin care ma roaga sa ma prezint la agentie pentru a clarifica situatia
Ii zic ca am sa trec a 2 zi.
Bun si facut.Azi a fost ziua in care trebuia sa ma prezint acolo.
Am tras un ochi pe situatia contului folosind online banking si SURPRIZZAAAA.Nu mai datoram nimic.Cineva imi depusese in cont suma de 32 RON.Ma prezint la agentie si acolo sunt invitat la doamna directoare in birou.Cateodata poate imi mai trec si mie prin cap diferite fantezii cu directoare de banci,dar aceasta cred ca m-a vindecat🙂.Lasand gluma la o parte ..tipa imi spune ca a primit un telefon de la protectia consumatorului si incepe sa isi ceara scuze in numele colegei care a gresit(ca doar toti gresim),imi spune ca situatia a fost rezolvata,ca nu m-au trecut in Biroul de Credite(din pacate gandeam eu),si spera sa inteleg ca a fost doar o greseala.
I-am acceptat scuzele..si asa s-a incheiat povestea cu banca(sper eu).
Concluzia este ca totusi cei de la OPC isi fac totusi treaba si trebuie doar sa avem putina vointa sa depunem plangeri daca suntem nedreptatiti

2 responses to “Protectia consumatorului

  1. foarte interesanta povestea 🙂 oare de ce nu se greseste si in minus ?
    bv ca ai avut tupeu si rabdare sa faci plagere . asa ar trebui sa facem toti

  2. Tupeu nu trebuie, ci doar indrazneala😛
    Oricum…de acum ,ca tot mi-am intrat in mana am mai depus o plangere…astept inca raspunsul🙂.Sper sa nu zica astia ca mi-am luat-o in cap

Lasă un răspuns

