Imputitii din guvern/parlament..


Cat mai suportam?
Azi am aflat de la management ca salariul meu sa diminueaza cu 1%.
Motivul?
Pe data de 27 februarie s-a publicat in Monitorul Oficial nush ce ordonanta pu..lii prin care CAS-ul se mareste cu 1% pentru angajati.Ordonanta se aplica retroactiv(sper ca e termenul corect), adica salariul pe luna februarie o sa fie ciuntit cu 1% in plus…
Sa dea holera in tot parlamentu ala imputit..Adica eu am muncit deja in februarie si aflu dupa aia ca mi se iau 1 % in plus din salariu?
Cum are veni eu tocmesc un mester zugrav sa imi zugraveasca o camera pentru 10 000.Si dupa ce omu isi face treaba eu ii dau 9 000,ca asa vrea muschii mei..
Oare ce mi-ar face mesteru in faza asta???
Ceea ce ar trebui sa le facem si noi lor..macar cate un picior rupt..macar unu

Lasă un răspuns

