Povestile lu Pisic


Astazi iarasi m-au lasat astia doi singu acasa.

Primu a plecat el.S-a trezit ,m-a dat jos de pe pieptu lui si-a facut ceva de mancare(din care mie nu mi-a dat) si apoi a plecat.

Dupa ce el a plecat , am incercat sa o fac pe ea sa se joace putin cu mine.Degeaba , azi nu a avut chef .Am luat bucata aia de seamana cu un soarec(cred ei ca ma pacalesc,dar eu stiu ca nu e soarec adevarat 😛 ),si am inceput sa sar ,sa ma invart ,poate poate o fac totusi sa ma bage in seama.M-a luat putin in brate si atat..A plecat si ea..

Toata ziua nu fac altceva decat sa ma uit pe geam si sa ii astept sa vina acasa..Atunci au chef de joaca..

Primul vine el de obicei..Sssst

Se aude deja cheia in usa..Tre sa inchid repede calculatorul si sa ma duc sa  ma guduresc pe la picioarele lui 😉

Miau miau …

2 responses to “Povestile lu Pisic

Lasă un răspuns

