‘tu-ti calendaru matii…


Asta seara am invatat o noua injuratura..

De la stimabilul Tudor Gheorghe..Am zis si eu acum o saptamana – doua sa-i fac o surpriza prietenei si am achizitionat 2 belete la „Taina cuvintelor”.Nu il ascultasem pe viu niciodata pe acest cobzar(credeam eu)-seara asta avu o chitara.

Nu pot sa am decat cuvinte de lauda ,ce sa o mai lungesc..omu „se stie”.Plecand de la la 1600(Miron Costin) si ajungand pana la Arghezi,neica Tudor ne-a trecut prin cateva secole de cultura pur romaneasca.De la poezia erotica a lui COSTACHE CONACHI ,de care sincer nu am auzit pana in seara asta, si pana la doine bucovinene de pe la 1900,a reusit sa faca o sala intreaga sa aplaude cu frenezie de fiecare data cand se oprea din cantatul/recitatul care il caracterizeaza.

Adaugati ironiile fine la adresa politicului..de fapt ce zic eu fine..ca erau directe de binelea…plasate cand trebuie,si veti vizualiza o atmosfera ce de mult nu am mai vazut-o intr-o sala de teatru(ce-i drept de la fel de mult timp nu am mai calcat printr-o astfel de sala).Cine stie poate de acum incolo…

Concluzie…mergeti,vedeti , savurati Tudor Gheorghe..

PS: Ministerul culturii primeste 0.00009% din buget(PIB sau ce o mai fii..nu ma pricep).

Ministrul e resemnat,dar cu oarece sclipire in ochi zice :Sunt multumit deoarece sub(supt, zic eu) mine,adica „sub…cultura” e turismul.

Fiecare intelege ce vrea!

Lasă un răspuns

