27..de toamna


Nu stiu altii cum sunt dar eu(iar ma leg de Creanga), cu cat se apropie mai mult amaratu asta de examen parca am mai multe emotii..Oare e asa de greu de condus??Vad multi tampiti in trafic si as vrea sa cred ca ma descurc mai bine ca ei..Nu tu semnalizari cand depasesc,nu tu prioritate.Daca unu de asta se intersecteaza cu traseul meu la examen??Imi taie calea si police man franeaza(desi si eu is pregatit sa fac asta),naspa situatia.. Dar sa speram ca nu o sa fie asa si luni(27 octombrie) sa fie un adevarat 27
http://www.27project.org/27.htm

2 responses to “27..de toamna

Lasă un răspuns

