ca la facultate


Sau cel putin aproape..:)

22 de puncte..emotii cum nu am avut demuuuult.

Sa iti lasi 5 intrebari mai grele la care sa raspunzi la sfarsit..sa ai deja 4 gresite exact inainte sa incepi sa raspunzi la cele 5..clar..picat scria pe fruntea mea.Dar cum imi sta in fire sa lupt pana la ultima picatura(bere,vin sau ce o fi..doar sa nu se piarda) am reusit sa trec de proba asta..sala luata..urmeaza traseul..sanse mici..dar trebe luat ca ma asteapta lumea la Iasi😀.Atat deocamdata..ma dor picioarele(mai joc si fotbal pe langa muuulte alte activitati zilnice)  si vreau sa ma bag la un film…

Bye bye…

Ps:O sa pun si poze(am pus raspunsul la comentariul Ioanei aici lenea asta,varsta..intr-un cuvant acelasi OBO din facultate😛 )

3 responses to “ca la facultate

  1. daca deja ai zis cuvantul OBO e clar ca nu te-ai schimbat , ca ai ramas aceeasi peroana pe care o stiam eu :)) caci recunosc cuvantul . facea parte din caracterizarea ta (si nu numai a ta😛 )

Lasă un răspuns

