The 2’nd


Saliu..:)..Desi m-am nascut prin partile Neamtului fiind co-judetean(daca se poate spune asa) cu Creanga,se pare ca imi e cam greu sa scriu povesti.Sau poate din cauza stresului cu examenul pentru obtinerea permisului de coducere🙂..Dar cum spun Parazitii :”E vorba de putere,advertising si manipulare”..deci in concluzie de acum o sa va manipulez cu ajutorul blogului,urmand ca in urma vizionarii acestuia de cat mai multi dintre voi ,sa imi iau si eu o masina puternica cu banii luati de pe urma advertisingului..Dar acu va las si ma duc sa invat..sa imi iau intai permisu si apoi mai vedemnoi..Ta-ta…

One response to “The 2’nd

  1. spor la invatat
    sper sa iei carnetul cat mai rpd si sa vii intr-o plimbare si prin iasi ca esti tare scump la vedere🙂
    asteptam si poze pe blog😛

Lasă un răspuns

